+90 (216) 394 20 00
Sosyal Medya Hesaplarımız

Milli Depo Lojistik Hizmetleri

27 Mart 2019
84 kez görüntülendi

Ayaz Lojistik, depolama hizmetlerini stoklama, yükleme veya boşaltmanın ötesine taşıyabilmek için gerekli teknoloji, bilgi birikimi ve altyapısını sürekli güncelliyor.

Milli Depolama Hizmetlerimiz

  • Depo Sigorta Hizmetleri,
  • Envante Yönetim Hizmetleri,
  • Mal Kabul Hizmetleri,
  • Sipariş Yönetim Hizmetleri,
  • Stok Takip Hizmetleri,
  • İade YönetimHizmetleri,
  • Katma Değerli Hizmetlerin,

Tamamında Süreç Analizi ve Optimizasyon gibi İleri Mühendislik Hizmetleri ile çalışmalarımız (0) risk garantisi veriyoruz.

MİLLİ DEPO LOJİSTİK VE DEPOLAMA ÇÖZÜMLERİ

ÜRÜN SİGORTA HİZMETLERİ

Ürünlerinizin tamamını Mal Kabul öncesinde sizin bildirimleriniz ile doğru orantılı olarak emtea sigorta poliçemize dahil ediyoruz.

Depo sahamıza giriş itibari ile başlayan sigorta güvencesi ürünlerinizin her zaman güvence altında olmasını sağlıyor. Depo içerisinde yapılan ek çalışmalarda oluşabilecek hasarlar ise Depocu Sorumluluk Sigortası ayrıca tüm riskleri minimize ediyor.

Depomuzda çalışan tüm firmalara zorunlu tuttuğumuz güvence sistemi karşılıklı çıkarlarımızı korumakta ve iş birliğimize gelebilecek herhangi bir zararada ailemizi güvence altına almaktadır.

ENVANTER YÖNETİM HİZMETLERİ

Stoklarınızı güncel takip edebilediğiniz Envanter Yönetim Sistemi sayesinde tedarik ihtiyaç analizleriniz takip edebiliyorsunuz. Minumum ve Maximum değerler belirleyerek müşteri ihtiyaçlarınızı hızla karşılayabileceksiniz.

Sizin yazılımınız ile entegre hale gelebilen Envanter Yönetim Sistemi sayesinde işinize hız ve kalite katmanızı hedefliyoruz.

Sizin yazılımınız ile entegre hale gelebilen Envanter Yönetim Sistemi sayesinde işinize hız ve kalite katmanızı hedefliyoruz.

MAL KABUL HİZMETLERİ

Ürünlerinizin Mal Kabul işlemlerini FIFO, FEFO, LOT, Seri No bazında dökme veya paletli olarak yapıyoruz. Her ürün ölçü ve ağırlık verileri ile birlikte stok kartı oluşturularak CRM programımızda yeni barkod oluşturmaktayız. Ürünler uygun palette toplanılır ve desi hesabına göre analiz yapılarak depo içerisinde raf veya zemin alanına adreslenir.

Böylece her ürününüzün mal kabulünü doğru envanter yönetimi ile stoklarımıza alıyoruz.

SİPARİŞ YÖNETİM HİZMETLERİ

Online olarak kendi yazılımınızdan veya size sunduğumuz sipariş ekranlarından LOT, Seri No, Ürün No, Barkod no olarak kontrollerini yapabiliyor ve siparişlerinizi oluşturabiliyorsunuz.

Oluşan siparişiniz ilgili kontroller yapıldıktan sonra hazırlıkları tamamlanıyor ve sevkiyat işlemine geçiliyor. Tüm süreci online olarak takip edebildiğiniz ekranlarımız sayesinde müşterinize doğru ve tam zamanlı bilgi verebiliyorsunuz.

Sipariş yönetiminde tüm teknolojik alt yapı çalışmasını size özel şekillendirerek müşteri, bayi, şubelerinize eş zamanlı bildirimler göndererek iş kalitenizi yüksek standarlara ulaştırıyoruz.

STOK TAKİP HİZMETLERİ

Online stok takip sistemi ile entegre olan CRM yazılımımız her 1 saatte gerekli kontrolleri yaparak güncelleştirme yapıyor. Böylece %100 stok doğruluğunu garantiliyoruz. Sizin isteğinize göre CRM ekranlarından da tüm süreci takip edebilirsiniz.

Stok takibinin tedarik yönetiminde en önemli unsur olduğunun bilinciyle iş birliğimizin kalitesini arttırıyoruz.

İADE YÖNETİM HİZMETLERİ

Ayaz Lojistik İade yönetiminin doğru kurgulanması ve hatasız uygulanması, firmaların bu sürecin doğru kurgulanmaması sebebi ile doğacak maliyet ve prestij kayıplarını minimize eder. Tersine, Lojistik (Reverse Logistics) bu anlamda tedarik zincirinin en önemli süreçlerinde biridir.

Ayaz Lojistik müşterilerinin iadeleri için sektörel ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak iade sürecini ve prosedürlerini her bir müşterisi veya bayisi için özel olarak tasarlar ve müşterisi ile birlikte kurgular.

Ayaz Lojistik’in depolarına ulaşan iade ürünler; mal kabul, elleçleme, ayrıştırma, etiketleme, kalite kontrol gibi aşamalardan geçerek, stoğa geri kazandırılır veya tedarik noktasına toplu halde iade edilir veya imha edilmesi gereken ürünler için imha süreci prosedürüne göre periodik imha edilir.

Süreci kaliteli bir yönetim ve güncelleme süreci ile takip ediyoruz.

KATMA DEĞERLİ HİZMETLER – KDH

Projelerinize katma değer katıyoruz. İlk proje sürecinde ve gelişen iş akışında sizlerin taleplerine göre her zaman özel katma değerli hizmetler sunuyoruz.

  • Ambalaj ve Sarf Malzeme Yönetimi
  • Depo Yer Seçimi, Kurulumu ve Yerleşimi için Danışmanlık
  • Depo Taşıma (Re-allocation) Hizmetleri
  • Tesellüm Yönetimi (Mal Kabul ve Kalite Kontrol)
  • Yükleme ve Boşaltma, Toplama ve Paketleme Hizmetleri
  • Depo içi Yönetim ve Takip Sistemleri
  • İade, Karantina Mal Yönetimi
  • Depo içi Katma Değerli Hizmetler (Paketleme, Müşteriye Özel Barkodlama, Üretim/Son Kullanma Tarihi Kontrolü, Lot/Batch Kontrolü, Etiketleme Yeniden Ambalajlama, Koli Birleştirme, Montaj, Shrinkleme), Paletleme/Palet Pozma
  • Ambalaj ve Sarf Malzeme Yönetimi
  • Sipariş Hazırlama, İrsaliye ve Faturalama Hizmetleri
  • ERP Benzeri Dış Sistemlerle Entegrasyonlar
  • Numune Hazırlık İşlemleri


ETİKETLER